•  photo a7.jpg

April 21, 2011

SPF Award Ceremony !

Hello! So i went to the SPF Award Ceremony to see Miao Xin, Alicia and Quan Le receive their SPF badge award! HAHAHA OMGGG, SO proud of them :) HAHAHA! Their efforts were not wasted uh! HAHAHA. I'm trying to like fit all the photos and my words to a very short post this time, because i'm very tired!! Alright! HAHA I brought my DSLR out today! For everyone to play haha awesome right? Usually i won't bring de, HAHA but today is special! HAHAHA. I met Zelia, Yizhan, Wai Hin and Benedict at 5:30pm at Tampines. We bought Gong Cha! and Bus-ed on 72 to Xin Min Sec, eventually we reached there late! HAHAHA everyone was looking at us! HAHAHA DURING THE TRIP TOOK ALOT OF PHOTOS! Shall share some of them below! :)
Photobucket
OKAY LA! Zilian wang is here :)
GOH YIZHAN! :)
ZELIA KOH! :)
ME. :) ZILIAN!


OKAY ALRIGHT, THAT WAS IN THE BUS, When we reached Xin Min sec, the whole ceremony last about 45mins. It was awesome, haha i like the video montage, IT WAS AWESOME.
luckily the school hall was air-cornditioned if not i'll be sweating :((
HAAHA WELL PHOTO TIME!!!

Congratlations to Alicia, Quan Le and Miao Xin!! LOOKING NICE ARH! HAHAHA

MIAO XIN! :)
ALICIA PANG! :)

Eventually Quan Le, kept running away from me! HAHAHA
HAHAAH looking good...


and concluded with a group photo



Well other than that, i saw my NDP friends too! I met Jerlyn and Aik Kein!


Jerlyn :)
Aik Kein! :)
LOL. AHAHA That certificate was not mine! HAHAHA i was trying to fit in LOL!


AIYA, i took alot of photos so just go facebook and see! HAHAHA! :)


Aftet the thing, my squad went to Compass Point! It was quite late.
We reached compass point around 9:45pm and the only available restaurant was Ajisen!
SOO YEA! Let the photos talk below!
NOMNOM!
ANOTHER GROUP PHOTO ^^


SMILE FOR THE Camera :)



MAKAN TIME! .
.
.
.
.
.
.
.
.
.


After that, we went back home! HAHAHA YEA! So finally photo conclusion below! :)




SO YEA, i'll end my post here. I'm very tired, i wanna sleep! HAHAHA, anyway it was an awesome time with my friends! HAHAHA today was really a memorial day :)

SOOOO YEA! SEEE YA!!!! PEOPLE!

No comments:

Post a Comment